Måndag

Idag är det back to school som gäller. Känns lite blandat. Hade gärna varit ledig en vecka till ... Och gjort allt jag egentligen skulle gjort denna veckan .. Hrm .. Lite stessad är man.
Jag är dock fortfarande rätt så pissed off. Skulle egentligen vilja skrika ut för hela världen vad som hänt, men det riskerar lite väl drastiska konsekvenser kanske, och det är väl egentligen det "Psykbrytet" vill.
Men är någon intresserad så kan jag ta det p2p ^^
Förövrigt är allt bra. Min kära Martin och jag har slipat lite mer på våra framtidsplaner och det känns super bra.
Jag är happy as hell, typ :D
Tur att man hittat sin man så fort, lix. Så att man slipper fara och flyga över världen innan man hittar honom. Uddevalla var ju inte så långt bort ändå... :)

Men nu måste jag göra i ordning mig. Kanske blir klar med Matte B idag - det vore på tiden. Fast det var nog bra att jag sköt upp den kursen på gymnasiet, mer stress där och jag hade gått sönder.

So long så länge! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0