Natt - Lördag till Söndag

Wiho.

Jag har inte skrivit på jätte länge.
Egentligen har jag så otroligt mycket att skriva om. Men jag orkar inte ta tag i mina tankar som snurrar och sätta ord på dem. För krångligt och det känns bäst om jag låter bli.

Men iaf, allt är som vanligt här. Martin gick på semester i fredags, kattungarna växer och skräpar ner, Triss är könsstympad och pratar ovanligt mycket, Rizzo har flyttat och råtthonorna har det gött i vårt sovrum.

Just i skrivandets stund är klockan lite över två på natten. Vi var ute på stan förut, käkade på Kvarterskrogen tillsammans med gamla vänner till Martin. Jag var sjukt nervös, trots att jag sluppit från min sociala fobi var jag nervös som sagt, men det var trevligt och gick bra. Sen tog vi en runda på stan, Martin vann lite grejer, pisseblöt björn och en uppblåsbar tiger-grej (det ser ut som en gigantisk strapon typ .. uh. ), sen blev vi erbjudna skjuts hem, men vi promenerade - det var jätte skön temperatur ute ^^ Sen gick vi förbi Axels nya lägenhet, Axel är Martins syster pojkvän. Pratade lite och gick sedan hem. Så nu har jag suttit här i ca 2 timmar. Tillbringar tiden mycket själv om kvällarna, Martin gillar att spendera sina kvällar vid datorn och sitt nya spel. Det kan jag ju unna honom, men ja, det är lite ensamt.

Vi har även haft en översovare här, Ramona! Det kändes lite tokigt första dagen, för vi brukar inte ha vänner som sover över så ofta och framför allt ingen som stannat i flera dagar. Anledningen till visiten var att Ramonas lägenhet skulle omtapetseras. Men det var mycket trevligt. Vi spelade monopol ( Martin vann -.- ) Mario Kart, pratade om allt och inget och ja, hade det allmänt gött :) Kändes lite tokigt när hon åkt hem igen.

Imorgon ska Martin mormor komma och hälsa på, och kika på kattungarna, hon var intresserad av att ha en liten kisse, så det passar ju utmärkt. Vi är även i lite kris när det gäller katterna, ska vi behålla en eller inte? Det är ju himla mysigt, men det kostar ju mer .. Triss vet man ju vart man har, och hon är ju redan avvänjd med att hoppa upp på alla ytor överallt och så vidare. Orkar man hålla på att ta ner kattungekräket från bordet hela tiden ..? Igen ..? Dessutom har Triss börjat prata, som fasen, innan har hon snackat lite mer än vanliga katter. Inte så konstigt det med tanke på att vi pratar med henne, men nu går det lite över styr måste jag säga...
Tänk om kattungarna tar efter det, tänt att ha två tjötare hemma O__o .. Guuuah ..
Akvariumen ska även få sina efterlängtade städningar. Snigelodligen börjar ta fart och tre kukonger har kläckts. Nu ska de bara bli stora nog så att man kan se vad de får för färg :)

Jaja .. Regnet fortsätter falla. Hoppas på uppehåll nästa vecka så att vi kan få kommit ut på diverse utflykter :)

Lägger upp en ego bild såhär på småtimmarna med ^^

Over and out!



Kommentarer
Postat av: Tina

Gulliga, gulliga du!!!

Gillar dig o hoppas vi ska få mer tid att träffas.

Du är du och du duger så fantastiskt bra med att vara det. Tro på dig o dina förmågor. KRAM

2010-08-02 @ 01:49:02
URL: http://tinasdiverse.blogspot.com
Postat av: ^^

:)

2010-08-11 @ 10:48:02
Postat av: Ramona

Martin fuskade till sig en seger ja! Jävla fuskare! ;P

2010-08-17 @ 00:14:13
URL: http://ohlsson666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0