moster igen och total ångest över allt annat

Ja, som rubriken lyder har jag blivit moster igen :) min syster födde i natt sitt andra barn, som blev en tös! :) väntar spänt på mer info. Börjar krypa lite i mig när det kommer till bebisar, men får väl ta och ignorera känslan i ett par år till ... Sitter just nu på tåget mot jobbet. Inte helt motiverad. I natt sov jag från halv två till fyra, vaknade en halvtimme innan klockan och hade halsbränna. Halsbränna är något jag dragit på mig nu över jul, har aldrig i hela mitt liv haft det innan. Jävla stress, jävla helvete. Jag tackade ja till att jobba, detta års största misstag. Efter en och en halv arbetsdag i förra veckan är jag totalt slutkörd. Gråt och ångest hänger bakom mig hela tiden, och trots total slutkördhet finner jag ingen ro till att somna. Funderar även på om de fattat att jag kanske inte arbetar i nästa vecka.. Får väl breaka the news när jag kommer fram. Antar att jag kommer mötas av oförstående, för det här med psykisk ohälsa är ju inget som finns på riktigt. idag får jag även reda på om jag är säkrad en plats på högskolan, eller om jag får sitta som på nålar i två veckor till och hoppas att ngon missar första dagen på terminen... Beskedet kan även dröja tills imorgon, men jag hoppas! Lämnade precis ljungskile, några minuter närmare undergången. over and out. Ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0