ARBETSLÖS! - Måndag

Jaha ... Ett år på Ljungskile is over! Det känns lite skönt, och väldigt ledsamt. Men jag bearbetar det. Mina goingar kommer jag ju alltid kunna träffa igen, de bor ju inte så långt bort!
Jag vet inte allt vad jag ska skriva faktiskt ..
Är lite sur på vissa personer i min närhet. Någon som snackar skit och sprider rykten, for no reason at all. En person som tillhör min kärastes familj alltså, som snackar skit om mig, med hela världen. Det personen säger är inte ens sant. Och jag blir otroligt jävuls-förbannad över detta. Döda döda döda ... Eller nej. Men ställa mot väggen - absolut!
Tycker att det är onödigt att man ska känna att man inte kan lita på de som ska kunna att kallas familj ... Åh ... -.-

Helgen har iaf varit trevligt. I fredags gick man ju ut från LSK, senare på kvällen hjälpte vi Martins faster att flytta. Sen fick jag med mig Anna o Petter hem på lite té och snack, efter en stund joinade min man.
Lördag kom morsan hit. Hon fikade och tittade på kattungarna. Sen blev det utflykt till plantagen, jag fick lite balkongblommor - jätte fint :D
Senare på kvällen grillade  vi med Martin systrar - Anna o Emma - med deras resvektive och Hanna Kusin. hem kom vi vid ett ca.
Söndagen som vi till tolv, sen upp och duscha och slappa, för att sedan åka iväg till Britt-Marie (Martins mormor) på morsdag-mat. Gott gott med lasangette och marängtårta.
Vid halv sju kom vi iväg till Vindfället och Tina. Kaffe och bulle, blommor och lökar, lukta gott krämer och prat blev det. Galet bra! :)

Idag är kattungarna 6 dagar :)

Nu ska jag ta tag i min dag och bege mig till arbetsförmedlingen ...

Over and out! ^^

Kommentarer
Postat av: isberg

jag är också arbetslös och vill se på kissemissar :D

2010-06-01 @ 00:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0