Onsdag

Wiho! Här är jag inte varit aktig på länge! Och jag börjar ju nästan varje inlägg på det sättet, men det är väl lika bra - varför ska man skriva om man inte har nåt att skriva om?
Hösten är här, komvux rullar på. Bytte ut Matte C mot Historia A, har redan läst den kursen, men förbättrar mitt betyg i den och minskar stressen och ångesten en stund. Resten flyter på bra :)
Martin läser Hi A tillsamnans med mig också, han ska ju söka till polishögskolan, och då behöver man ha den.

I fredags lämnade jag in mina ansökningar. I fredagsförmiddag var planen att bli sjuksköterska. Den ändrades senare under dagen. Martin o jag var hemma hos fina Tina o hennes man Lars. Vi pratar lite om felstavningar, särskrivningar o kassa meningsuppbyggnader. Jag uttrycker mitt hat mot felaktiga meningsuppbyggnader o dylikt, och Lars säger "Ja, du kanske ska bli lärare?". Och där gick ljuset upp. Så när jag kom hem sökte jag som första val till Religionlärarprogrammet på GU. Andravalet gick till Svenska på GU, och tredje o fjärdeplats fick Sjuksköterskan ta, på GU och HV. Men hoppas på religion. Det är ju grymt intressant, och roligt.

Idag är det onsdag. Min mamma fyller år och jag vaknade fyra i natt av att jag mådde illa. Hämtade en hink och nån minut efter det kom kaskaden. Illamående är det värsta jag vet. Så därför gillar jag bättre att spy, för då lägger sig illamåendet. Oftast iaf. Nu är klockan tolv, och inga nya byar av maginnehåll har försökt ta sig upp, så hoppas på att det fortsätter så.
Ska sätta mig med lite plugg och bohusstickning nu. Måste ju ta sitt skolansvar även om man mår kasst.

Over and out! :)

Kommentarer
Postat av: Caisa

tack assi :) jag kan nog egentligen, men jag glömmer alltid bort hur man gör...!

2010-10-08 @ 11:16:29
URL: http://komigencaisa.blogg.se/
Postat av: Caisa

haha, ja såna är bra söta! så vill du så tar jag emot den med öppna armar kan jag lova! :)

2010-10-09 @ 01:43:11
URL: http://komigencaisa.blogg.se/
Postat av: Caisa

min erik vill ha en blåbärsmössa också. tihi. om du har väldigt lite att göra typ.... :P

2010-10-09 @ 01:43:45
URL: http://komigencaisa.blogg.se/
Postat av: Caisa

ja han vill nog ha blå. och hailie vill ha röd.. :) typ hallonröd.



mys! :)

2010-10-09 @ 19:17:00
URL: http://komigencaisa.blogg.se/
Postat av: Caisa

jaa, fy... han gör mig datornberoende, för när han sitter med sina jävla spel så sitter jag o kollar bloggar o såntdär.

2010-11-11 @ 18:45:50
URL: http://komigencaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0