Fakking long time ago ...

Det var inte igår man skrev här inte.. Snarare över sex månader sedan .. Dock har jag väl inte så mycket att skriva om, eller så har jag det men vet inte hur jag skall få ut allt genom mina fingrar. Lets try .. Jag känner mig hur som helst inte helt tillfreds med saker och ting. Vad jag känns otillfreds med har jag inte en aning om, och det försvårar saker och ting rätt så rejält. Jag känner mig även motarbetad, av universum över lag. I onsdags skrev jag teoriprovet för körkort, en poäng under godkänt. Varför? Jo, för att juni månad är en månad som inte är min månad .. Det är så det känns iaf. Inte helt betryggande då jag får tentaresultatet inom två veckor och genomförandet av min uppkörning för körkortet sker inom denna olycksmånad. Nåväl, bit ihop och gå på't bara .. Idag kommer två av mina vänner hit, det känns bra. Dock känns inte vädret bra, lägenheten är skitig och jag mår inte helt hundra. Men men, allt blir bättre, säkert redan inom en timme. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0